Lat karl

Nej, jag måste säga att min karl verkligen är lat. Det har inte blivit mycket skrivande för honom på sista tiden, så nu tar jag mig friheten och gästbloggar hos honom, så han kanske kommer igång igen :)

Han har så fullt upp med jobbet just nu min lilla man. Han har fått jobb på Centralsjukhusets medicinska avdelning. Jag är så glad för hans skull och han är så duktig. Det finns nog inte en själ på denna jord han skulle kunna göra illa på något vis, min lilla ängel.

Snart har vi varit tillsammans i fyra år och sammanlagt under hela vårt förhållande har vi varit ifrån varandra en vecka, om ens det. Då menar jag inte i streck, utan som jag sa; sammanlagt.
Han är en jätteduktig fotograf, så ni kan väl tjata lite på honom, så han kommer sig iväg med kameran :) Vem vet, kanske jag snart får fixa en fotoblogg till honom också!

Tjata, tjata.. med de orden säger jag tack för mig. Ha det gott!

Tjata, tjata/Evelyn

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Ja, det har jag minsann :D

2007-06-20 @ 14:26:52
URL: http://fotonfransjalen.blogg.se
Postat av: rosflickan

Ja kom igen nu, skriv lite! Lynn har väl tillräckligt att skiva som det är, med veckokul och allt...

2007-06-20 @ 14:27:38
URL: http://tusenrosor.blogg.se
Postat av: TDG

I object! För ska man räkna in alla (förhoppningsvis inte gemensamma) toalettbesök och arbetstider så blir det mycket mer än en vecka. Bara så du vet :P

2007-06-26 @ 11:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0