Snart helg

Sitter ännu på jobbet, men tänkte skriva lite iaf :) Slutar snart och då börjar en helg i festens tecken :P Ikväll så ska jag över till min Kusin som fyller år och imorgon så är det julfest med arbetet.

Jag tror att det kommer att bli en riktigt skoj helg fast har varit hur trött som helst denna vecka, somnade kl 20 igår framför tvn, men är ändå lika trött idag. Förhoppningsvis så blir man lite piggare när det blir ljusare ute (när nu det blir).

Nä, nu måste jag jobba lite till, slutar om 2h. Jag återkommer efter helgen hoppas jag :P

Kommentarer
Postat av: syster

Va bra du tagit tag i bloggen lite igen :) Tror alla är dödligt trötta, har väl aldrig hört så många som är trötta som i "vinter"...

På månda blir de ny telefon föresten :)==)) (nytt nummer men iaf)

Ha de och ta de...lugnt :)

Kram

2008-12-12 @ 15:24:26
Postat av: syster

å föresten så har du ju kamera, i din självgående mobil asg så du kan inte skylla på att du inte har kamera... titta på den bara så tar den kanske kort..eller så ringer den upp nån ;)

2008-12-12 @ 15:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0