Svensexa och snö

Efter att ha jobbat ca 11 timmar/dag hela veckan så skulle jag på min brors svensexa. Vi "kidnappade" han kvart över sju på lördagsmorgonen för att sen åka karaoke taxi ut till Eckerö där vitog eckerö linjen till grisslehamn, sen tog vi oss till bromma till ett ställe som heter Arclight som är ett företag som gör specialeffekter till filmer.där fick han ett program som heter actionman 3, där han fick uppleva en hel del (vi andra också). Det var väldigt kul och intressant, speciellt om man är lite filmtokig som jag :P. Jaha, det där tog ca 3 timmar, sen blev det taxi ner till hamnen i stockholm, där vi intog en hel delolika drycker, det blev lite små panik hos några när vi fick veta att man inte fick ta med sprit på båten och att dom röntgade alla väskor, så det var bara att börja tömma allt som fanns. Ombord blev det buffé och spa m.m. När vi klev iland imorse vid halv tio tiden kanske så konstaterade vi att det var ju snö överallt och nu kommer det mera, kanske med lite tur att det få vara minus grader och att snön får vara kvar minst en vecka nu så bi får lite vinter iaf. Nu ska jag snart fara och hämta hem bilen så man kommer på jobb imorgon, så ha det bra nu, till nästa gång.

Kommentarer
Postat av: TommyDaGreat

Film? Specialeffekter? Nu blev det intressant! Vad är actionman 3 för något? :O

2008-02-04 @ 13:42:06
URL: http://svammloextremo.blogg.se
Postat av: Fyffe

Gå in på deras hemsida så kan du läsa om dom, jag har en länk i inlägget

2008-02-04 @ 16:48:00
URL: http://fyffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0